Thursday, July 29, 2010

INFO

Assalamualaikum w.b.t.
Para pelanggan yang dikasihi sekalian.
Terima kasih kerana meluangkan masa untuk melawati blog saya ini.
Disini saya akan menceritakan serba sedikit latar belakang bengkel ini.
Bengkel ini ditubuhkan pada januari 2010.
Mula berdaftar 12 januari 2010 dengan nama rasminya sebagai KHAIRUL CAR AIR-CONDITION.
Bengkel ini menjalankan perniagaan servis dan menyelenggara sistem hawa dingin kenderaan.
Tidak kira sama ada kenderaan yang menggunakan bahan api petrol mahupun diesel.
Apa-apa masalah yang berkaitan dengan air-cond insyaallah saya boleh selesaikan.
Saya hanya menyediakan perkhidmatan untuk sistem hawa dingin kereta dan lori sahaja.
Bas dan rumah tidak boleh sama sekali. harap maaf.
Disini juga saya akan paparkan gambar-gambar bengkel saya serta gambar-gambar masalah yang sering berlaku pada sistem hawa dingin kenderaan kita sekiranya tidak di servis pada masa yang ditetapkan.
harap tuan-tuan dan puan-puan mendapat satu pengajaran daripada paparan yang disediakan ini.



No comments:

Post a Comment